Tandis

ja nu är jag hemma efter att ha varit hos tandläkaren! vill aldirg dit mera! Fan va ont det gjorde, har fortfarande ont i tänderna! Kan fan inte bita ihop utan att alla tänder skriker av smärta!  Sen ska ja tillbaka dit om tre månader för att se om mina tänder mår bättre.. Det jävlar ska dom göra annars drar ja ut alla!

Efter jag var hos tandis så for jag och hämtade fisen hos Stefan på jobbet. Hon låg och sov så sött i bilen och blev tokig då ja kom :) Min lill bäbis det! Nu ligger hon på golvet på en handduk och leker med en tennisboll.

Jag undrar vad jag ska göra för middag idag.. Blir nog nått lätt som typ pyttipanna :p Är inte på humör idag.. Ska sova utan bebbi för första gången på jätte länge!! :( Vill verkligen inte kommer typ kännas som om vi har gjort slut.. Jag fattar inte hur jag kunde vara utan honom då jag gick i östersund..

Nu ska ja kolla på made och skratta lite! :p haha.

Sandra<3Stefan


Mina planer för morgon dagen:
* Kliva upp runt 6-7 ge Paige mat och pusa hejdå
* Åka förbi älskling och pussa på honom om jag inte hinner hem först
*  Åka hem pussa på Alice
* Städa och städa och städa(Är en till visning imorn)
* Träna


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0