Tisdag

Idag sov jag och Alice till 11 ungefär skööönt :)

Bebbi kom hem på lunchen så jag fick igen min bil, skjutsade tillbaka honom, var på kommun huset i timrå och lämnade in lönepapperet som jag till slut hittade. Och fick kopiera betygen så nu ska ja skicka in papper.

Ikväll så ska bebbi åka iväg till typ sthlm så jag och Alice blir själv. Vi ska sysselsätta oss med att kolla på idol, vika tvätt och vika tvätt och sakna älskling så klart.

Ska väl snart gå ner och ta upp tvätten om ja orkar :p är så jävla mycket.. Ska passa på då Alice ligger i puffen och snarkar.

Förkyldningen är mycket bättre idag, inge ont i halsen alls men fortfarande snorig :(


Sandra<3Stefan

Grattis mormor idag skulle du fyllt 68...

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0