Torsdag 2/9-10

Ja idag så klev jag och alice upp med bebbi klockan 7 och gick ut en sväng och sedan tog vi reda på tvätten. Jag hater verkligen att tvätta här, för ingenting blir torrt oavsett hur länge det hänger! :( Så nu ligger all tvätt på golvet..

Alice for till Mormor och morfar idag igen.. Ingen annan kunde ha henne imorn så då fick hon fara upp dit igen. Men ska snabba mej och hämta henne imorn efter jobbet. Saknar ju henne! Ingen som bråkar med en hela tiden..

Idag så ska dom ha visning på våran lägenhet..
Så det enda som står på min lista idag är att städa och göra fint här hemma! Så direkt efter att jag lunchat med bebbi och varit på banken så ska ja städa städa städa..

Men nu ska ja betala räkningar som jag inte hann igår för baken stängde 15 och jag var där 10 över!

Ikväll äre träning som står på schemat.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0