Trött

Ligger i soffan och kollar då älskling spelar, han är så duktig :p

Imorgon ska ja börja packa ner kläder och skit som man inte använder längre, alltså alla sommarkläder. Vi ska troligtvis flytta snart :) Ska bara ringa och höra med den nya om det är okej. :) jippi!! Håll tummarna!

Imorgon kommer jag också visa upp min nya väska som jag fick idag :) hihi.

jag ska även ta mej upp till typ halv 7 imorn! Och hur detta ska gå återstår att se :p fy fan va tungt det känns.. haha

Jag har även hittat en bil jag vill ha, hoppas jag får mina såld nu innan göteborg och att den finns kvar så kan vi ta med den på vägen hem :D Och den var inte så jävla dyr heller och det är ju bra :D



ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0