Uppe med tuppen

Ja nu har jag varit vaekn i två timmar. :( Suck. Vaknade tio i 6 och kunde inte somna om för bebbis väckarklocka ringde och ringde. Sen då han for blev det så ensamt så kunde inte somna om då heller. Så nu har jag badat och tvättat håret, ska snart föna det lite och sen ska väl jag och Alice åka till holm och städa ur bmwn. då det kommer någon och kollar på den ikvöll.. Vill inte sälja den, har ångrat mej! :(

Idag äre en stressig dag så det är nog ganska tur att jag är vaken såhär tidigt. Ska sälja bilen, packa ner saker i lägenheten, börja köra saker till den nya lägenheten. Mysa så mycket jag kan med älskling för imorn sticker han på finnlandsfärga.. Så blir en hel dag och en hel natt och en hel dag utan honom.. :(

Ajja uppdaterar med en bild sedan.


Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0