snyft

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, jag och bebbi bestämde att vi skulle ta in bmwn på jobet hans och städa den, det regnar ju så jävla mycket så kan ju inte direkt stå ute. min bämwe flyttar imorgon :'( snyft!!

Alice är inte hemma nu heller :( Så det är sjukt tyst och tråkigt här kan ja säga.

Ikväll ska vi nog flytta ner soffan, tvn, köksbordet, sängen. Dom lite tyngre grejerna så kan ja ta dom lätta sakerna imorgon själv, typ tallrikar, bestik och kläder och sånt. Så jag har det jag gör då bebbi är borta men kommer ju självklart sakna honom! Kommer inte vilja släppa taget om han imorn! :(



Ajja nu ska jag ta och slänga i mej lite fika innan ja åker till bebbi.

Sandra<3Stefan!!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0