Vill vill

ÅÅ jag vill flytta nu! Har fyndat två skit snygga saker till den nya lägenheten.. Så nu vill jag flytta! Också vill jag att våran nuvaranda hyresvärd ska ringa och säga att han har fått nån som ska flytta in. Och då ska ja slänga mej på luren och ringa till våran nya hyresvärd och fråga om vi kan få flytta in tidigare! Det kommer bli så bra i den nya lägenheten!

Det som måste inhandlas är (som jag kan komma på nu):
Byråer
Tvättmaskin
Soffa (kanske) om vi inte får till nån snygg möblering med våran hörnsoffa
Torkställning
Och BADKAR om vi får ha det! :D hoppas!

Just nu ligger bebbi och spelar, Alice ligger död på golvet, och jag sitter i soffan och letar allt möjligt.

Sen ska vi åka till örnen och kolla på dexter :)

Det som står på listan imorgon är :

* Handla lite
* Baka scones
* Åka till holm
* Träna
* Ta en promenad med Alice
* Ringa chefen eftersom hon inte ville prata med mej idag
* Söka jobb som en tok, men det finns inga att söka :s

Nu blire mys med datorn :p

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0