Bajs!!

Ja imorse fick jag ju kliva upp 06,20 för att skjutsa mamma, pappa, maria, janne till stan och sen for jag hem och hoppade ner i sängen med Paige. Och vad tror ni händer sisådär 8,15 :o Jo grann jävlen står och kapar planker utanför mitt sovrums fönster :o SÅ idag är jag på dåligt humör!

Jag ska åka upp till holm sen, men jag vill pussa på mitt hjärta först innan jag åker upp. Så jag far väl upp runt 1 då..
Jag ska ta med mitt wii så jag har nått att göra idag :p Jag ar snart klarat ut det ;D Då måste jag ju köpa ett nytt men dom är ju så jävla dyr bara..

Imorgon så ska jag på skolan, lr på sjukhuset och kolla på en operation. :) hoppas de är nått spännande bara! :)

Torsdag ska jag jobba 13-21 och före det ska äckel gubbar gå in i våran lähente och byta nå jävla filter och då tänker jag inte vara hemma. Sp lär väl bli att åka på birsta före.

Sen fredag ska jag också jobba 13-21 och efter det vet jag inte om jag ska hem eller om jag ska till tilda.

Ajja nu ska jag ta och göra nån nytta.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0