Beer

Idag har jag pluggat, handlat kallingar till bebbo, våfflor, bröd, saft och lite annat gott. :) Sen har jag fått världens coolaste magtröja på posten! Jag älskar den! Den är vit med ölburkar på haha. Bild kommer sen :)

Nu väntar jag på bebbi så ska vi åka upp till skogen och äta middag och hämta hans skoter. Sen blire väl hem då ska jag skicka lite jobb till min lärare som jag gjort.

Jag har massa på min önskelista just nu och inget av dom kommer väl hända detta år.

Men det jag ser framemot är mantorp i slutet av juni! Och sommaren så klart. Om jag nu får följa med bebbo dit, han vill åka själv men om han gör det så åker jag också dit själv! :p

Nä nu ska jag diska innan bebbo kommer hem, blää!! Hatar disk!



sandra<3bebbo

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0