bikelnafkp

Igår var jag som sagt i holm hela dagen. skit tråkigt, inget var det på tv heller från typ 4 till 8! :o

Klev upp imorse klockan 6 :o fikade, gav djuren, va ut med paige, släppte ut ludde i hundgården. Sen for jag till sjukhuset där vi fick kolla på en operation. skit tråkig! Jag ville se nått kul men inte fick jag det.

Nu sitter jag hemma och väntar på bebbi, sen efter det ska jag åka till birsta och ändra tiden hos optikern eftersom jag jobbar på fredag. Ska också leta reda på nån rånarluva som bebbi skulle ha. Kan inte ha linserna nu heller då jag är förkyld som attan.

Imorgon ska jag jobba 13-21 tror ja det var :p haha. Skönt att göra nånting iaf:p

Den 6 april åker jag och tjejerna till STHLM över dagen :) Så nu äre bara till att spara pengar :) hihi.

Ajja nu ska jag ta nått att äta. Blir nog gröt och hårdbröd mackor med grillkrydda på :)

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0