Dan före alla hjärtans dag :P

Ja nu var det ett tag sen ja bloggade så jag passar på då bebbi ligger i sängen och sussar så gott. :)

I fredags jobbade jag 8-16 skjutsade först bebbi till jobbet och sen for jag till mitt jobb. Var en stressig morgon till klockan 10 typ.  Sen var det som vanligt på jobbet. Slutade 4 då åkte jag till bebbi och hämtade honom och skotern :) Sen åkte vi hem käkade våfflor och sylt, glassen var slut :( Sen pkte vi och hyrde en film sen var vi bara hemma och myste hela kvällen :)

Lördag: Klev upp halv 9, grejade med linserna, väckte älskling 711 gånger tillsluit klev han upp, packade väskan, fikade, stefans syster kom, vi for upp till holm och körde skoter till knyrn. typ 5 mil fram och tillbaka blev det. Vi såg också en älg :) Bebbi höll på att göra en skit snygg vurpa! :p Sen var vi i skogen en stund och fikade lite och myste med Paige. Sen då aldrig mamma och pappa kom hem så for vi hem. Lämnade Sanna for och handlade tacos, åt tacos, duschade och sen for vil till Stefans faster som fyllde år :) FIck jätte god kyckling paj och drack lite vin :) Sen hämtade vi Danne och for och hyrde två filmer, A-team och step up 3 båda var skit bra! :D Drack lite jäger och redbull jag och myste på :) Sen efter dom for vi och hämtade stefans or och far och syster och körde hem dom till Timrå.

Söndag: Vaknade för en timme sen ungefär, gick och duscahde och startade en tvättmaskin. Idag ska vi åka och hälsa på Sandra och lille lucas som fyllt år :) Sen ikväll äre fotbolls träning :D Hoppas många kommer :P Ajja nu ska jag vänta på att bebbi vaknar, om han inte vaknar innan tolv går jag ohc väcker honom med lite vatten i ansiktet :D hehe

Sandra<3Stefan




Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0