Glad alla hjärtans dag

säger man så? Ajja sak samma hoppas ni får en fin alla hjärtans dag :)

Idag så är man vaken med tuppen! Han ovan för har gått med nån jävla polermaskin på golvet lr nått! HAr låtit som jag vet iten vad! Mamma hörde till och med genom telefon hur det lät! :o

Mina planer för denna vecka är:

14/2 : Ja idag ska jag plugga! Sen då jag skjutsar bebbi på jobbet efter lunchen så ska jag åka och träna och sen hem och mysa med bebbi!

15/2 : Mamma och pappa kommer och hämtar mig halv 7 typ :o Ska köra dom in till stan sen hem och sovva med paige! Sen på efter middagen ska jag åka upp till holm och vara där över natten! Ska sova helt själv! :( Utan min älskling! :(

16/2 : Ska väl kliva upp typ 6 :o göra mej klar och ge djuren mat och sånt. Sen bär det av in till stan klockan 7 då jag ska vara på sjukhuset klockan 8 och kolla på nån operation, jag hoppas på kejsarsnitt! :) Sen åka och träna, Sen ska jag åka upp till holm igen och sen lär jag väl ska hämta mamma och pappa och sen hem!

17/2 : Lär nog sova en stund på morogen skulle jag tro :p Sen ska jag väl plugga och städa sånt där tråkigt. Sen äre kärring gympa på kvällen! :)

18/2 : På dagen ska jag åka tillbaka till optikern och kolla upp linserna och säga att dom är skit! Sen på kvällen ska jag till ida och vara med dom tills dom ska ut på krogen.

19/2 : Ska köra bebbi plus skoter till ljustorp och sen blir jag själv hela dagen och hela natten :( så jag lär ju typ nörda tv spel hela dagen plus halva natten! Kan ju inte sova själv längre.

20/2 : Ska hämta bebbi på kvällen i ljustorp sen träna klockan 19 :)

Ajja det var min vecka det. Nu ska jag gå på en lite promenad så jag slipper höra ljudet av gubben för nu har han börjat igen!

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0