God lördag

God morgon denna kyliga dag!

Jag och bebbi klev upp kvart över 7 på en lördag :o Kollade på termometer som visade -27! Skönt!
Sen gjorde jag mackor och saft till bebbi sen for vi till bergeforsen och satt där och vänta på alla andra. Tyckte synd om alla som skulle åka skoter idag men dom får skylla sig själv! Det var ju fint med sol iaf ! :p

Efter att vi lastat av skotern och grejer så försökte vi starta bebbis skoter men den ville inte, och det förstår jag. Jag skulle inte heller vilja starta nu! :p Men till slut gick det och då fick jag en hejdå puss sen for jag där i från.

Nu sitter jag hemma och ska hoppa in i duschen, hade hellst haft badkar men nu har man ju inte de :(

Idag ska jag plugga som bara den! Sen ikväll ska jag väl kanske umgås med Sandra? :)

Nä nu blire duschen för jag fryser som en galning!






Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0