hejhopp

Vilken jävla morgon jag haft! :p

Ställde klockan på halv 9 för att jag skulle ha gott om tid att äta frukost och fixa mej och sen gå till birsta till tio ungefär. Men jag vaknade av klockan sen stängde jag av den och vaknade halv 10 :O Jävlar va brottom det blev, var utanför dörren 09,37 och då fick jag brottom så gick en väldigt skön powerwalk till birsta, tog ungefär 15 minuter :) men fan va jobbigt det är att gå fort i boots och i snö! :O haha.

fixade linserna iaf och gubben där hade ju gett mej en dags linser förra gången jag var där, inte undra på att jag sett skit med dom då jag ska ha månadslinser och haft dom andra i typ 10 dagar :o

Men nu har jag iaf fått rätt och ska testa dom sen, för just nu ska jag ta och renskriva allt på datorn och maila till min lärare så ska vi träffas på torsdag ist :)

Uppdaterar senare :)

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0