I know that..

I fredags så åkte jag och bebbi till andrea och sean banan :p vetiten hur man stavar hans namn :o haha. Där satt vi och kollade på Ailien återkomsten. Sen så for vi hem runt halv 1 och sov som en stock

Lördag: Vaknade väl runt kvart i tio. klev upp och slog på tvn och hann väl itne mer än å sätta mej innan stefans telefon ringer och jag blir livrädd :p haha. låg och myste en stund i sängen innan vi kelv upp och for till andrea och sean banan igen. Stefan köpte deras 740 så nu är vi fattigare än en hemlös typ! Hatar pengar och räkningar! Sen efter det så for vi till conny och sen tillbaka till sean och hämtade han och sen tillbaka till conny och var där och pussade på abbe en liten stund sen skjutsade jag conny och bebbi till timrå för dom skulle få gå på hockeyn och äta mat och grejer. Efter jag skjutsade dom for jag hem bytte och sen for jag och plockade upp Sandra och sen for vi och handlade lite godis :)

Sen satt vi hos Sandra och käkade pizza från biteline och surrade och bråkade med barnen :P

For sedan till bosvdjan för att hämta upp bebbi och sean banan och skjutsa hem sean banan och sen for vi hem och bokade biobiljetter sen for vi och plockade upp seanbanan och andrea sen drog vi på bio hämtade ut biljetterna sen for vi på max och där vare sjukt med folk så vi fick typ slänga i oss maten :o Sen snabba oss till bion igen men vi hann! :p

Vi såg min låssas fru och visst va den bra men man fattade ju slutet på en gång :p som vanligt med alla kärleks komedier :p

Idag vet jag inte om vi ska åka upp och köra lite skoter. Men är ju ingen sol så det är tråkigt :o hehe.
Ikväll klockan 19 har jag iaf träning på balders, lär väl vara typ 3 pers idag men men.

Nä nu ska jag kolla på emil i lönneberga ! :p



Bjuder på lite gamla bilder :P

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0