Jobb

Nu har jag varit på skolan och pratat med min lärare så nu har jag lite mer uppgifter att göra :)

Sen har jag vart en snabbis på birsta också och nu ska jag åka och jobba 15-21 ska bara packa ner matlådan med fiskbullar och potatis :)

Ikväll blire nog bara lugnt efter jobbet kolla på bb och sova för imorgon väntar en dag med PLUGG! Ska kolla på en film på typ 2,5 timmar sen ska jag skriva om den och sen ska jag skriva om tarmar och grejer och kollar upp och hjärtat och sjukdommar runt där sen fick jag lite tips på hur jag skulle komma vidare med ena uppgiften som jag kört fast på så det ska jag också göra imorn :) Sen betala alla räkningar så det är klart och sen åka på boa och kolla om dom har nått gått :) hihi.

Ajja nu måste jag åka.

Btw denna ska jag göra innan sommaren :)



blev helt kär i den och i texten!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0