Kväll

Sen jag skrev sist har jag gjort detta:

* Ätit spagetti&köttfärssås
* Gått en promenad med Paige, viktoria, Debbi och en annan som hade en hund som hette Ludde.
* Ätit popcorn, kollat på film med Bebbi, Viktoria och Emil och vovvarna så klart.

Nu har bebbi åkt iväg och ska hämta sin syster och sällskapet for hem så nu äre bara jag och paige kvar här. Så få tänkte jag ladda upp lite bilder :)




Sådär såg jag ut idag. Vetinte varför jag balanserar på ett ben men men :p



Jag längtar efter sommaren! Skulle vara sjukt skönt med en utlandsresa nu men det finns det inte pengar till tyvärr :(


Min bebbi på nyår! Sämst kvalle på bilden!



Jag vill ha pengar! Ingen miljonär som vill skänka bort lite? ;)

Är nå jävla fel då jag ladda upp bilderna så det får bli mer imorgon!

Morgondagens planer är:

* Gå en promenad med paige
* Äta frukost/lunch
* Åka på Ikea och handla ljus
* Åka och skaffa gymkort
*Äta middag
* Åka och träna tant gympa! :D

Sen ska jag också plugga! Har en massa uppgifter att göra tills på Onsdag! :O

Nä nu ska jag krypa ner i sängen och invänta mitt hjärta!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0