Linser

Idag ska jag som jag sagt tidigare till optikern och fixa linser! Läskigt!! Har ju aldrig haft nått sånt förut! Får väl se hur det går om jag får några lr inte. Annars får ja väl ta nya glasögon! Även fast det är skit dyrt! :(

Jag tänkte även gå en promenad idag på morgon innan frukost, men det snöa ju så jävla mycket så jag ville inte! Ska ju träna ikväll ändå så.

Nä nu ska jag väl ta och klä på mig och äta lite frukost. Sen ska jag väl hitta på nått jag kan göra till bebbi på lunch och åka till han med. :)

Ajja nu ska jag ta och börja här samtidigt som jag kollar på sjunde himlen.

Sandra<3Stefan

Idag har jag och bebbi varit förlovad i 1 år och 1 månad! <3

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0