Love

Idag skulle jag ju till tandläkaren, men hon ringe och väckte mej imorse halv 10 :o Och sa att hon var sjuk så jag behövde inte komma dit, utan fick en ny tid den 23 ist! Blä!

Så då ringe jag till rekryteringen och sa det och då fick jag börja 13 ist för 14,30 :p då får man ju in lite mer pengar :) hehe.

Efter tandläkaren ringde så kunde jag inte somna om så jag slänge på mig mjukis byxorna och jackan och gick en promenad på 30 minuter i det strålande vädret! :) Sen har jag också duschat, klätt på mig och sminka mig med så mycket som mascara :p

Idag ska jag ju som sagt jobba 13-21 och efter det blir det väl hem och mysa ner mig med bebbi i soffan. <3

Jag uppdaterar imorn då jag vaknat :)

Imorn ska jag ju även fixa linser och jag är nervös!

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0