Måndag 7 februari

I helgen så har jag gjort:

Fredag: for upp till holm på kvällskvisten och sov där :)

Lördag: Upp tidigt och satt på skotern påklädd och klar tio i 9, körde hur mycket som hellst, även så körde jag fast två gånger och bebbi 1 gång mitt ute på sjön i uppståvatten! :p Vi var väl hemma runt 2 tror jag. Då slängde vi oss i soffan och väntade på go mat från pappa! :) Sen for vi hem, duschade slappa lite och sen bar det iväg till bosvedjan där vi kollade på hockey, sen vidare ner till conny där jag bara var en stund tills jag for hem och spelade wii! Hämtade bebbi och danne tolv sen vara sängen på stört!

Söndag: Vakande av att det var strålande väder förökte få liv i min sombi och tillslut lyckades jag så vi slängde in oss i bilen och for och körde mer skoter! Var en sjukt härlig tur! Fot runt och burka hur mycket som hellst så hjärtat var helt slut efter åt :p haha.

Tänkte visa lite bilder också :)

Planer för veckan:

Måndag: Fixa mej, pussa på bebbi, åka på skolan gå ner till bebbis jobb, storhandla, hem och äta middag sen slappa.

Tisdag: Sjukhuset med bebbi, sen plugga, träffa Sandra?

Onsdag: Skola halv 12, tandläkaren, halv 2 :(

Torsdag: Plugga, fixa linser 15,00 träning 20-21

Fredag: Plugga, ska försöka få med bebbi på bio för att fira våra 1 års dagar och alla hjärtans dag

Lördag: Köra skoter?
Söndag: Köra skoter?

Bilder:


Tjärnen vi burka sönder ;D


Min snygging ;)


Älskar snö och sol!


Sol&träd


Tänk om alla dagar kunde vara som denna


Min älskling vurpa!! :D



Nyaste pussbilden! Snyggt att min hand och telefon är i ansiktet på oss :p

Sandra<3Stefan mest i hela världen!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0