Morgon morgon

Idag fick jag äntligen sova ut! Har inte gjort det på hela veckan så det var jävligt skönt!

Igår så jobbade jag till 9 och efter det så kom bebbi och hämtade mig så for vi till skogen och hämtade hans skoter sen så hämtade vi min bil i timrå och sen for vi he, jag hoppade in i duschen för jag höll på att frysa ihjäl och sen ner i sängen direkt. Somnade nästan bums.

Idag ska jag jobba 13-21 igen en denna dag ska jag vara på en bättre våning! :D Skönt att komma ner till mina favoriter! :) Före det ska jag väl äta nån lunch och klä på mig och sånt.

Fan va skönt att det äntligen har slutat snöa iaf ! :D Lite synd att solen alltid tittar fram då man inte kan vara ute.

Ajja nu ska jag ta och klä på mig lite mer, sitter bara i linne och shorts nu och tror det är lite för kallt för det :P


Sandra<3Stefan <3


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0