Nyss tränat

Nu har jag vart och tränat och fan va jobbigt det var! :o haha.

Idag har jag och bebbi bara legat i soffan och grina typ.. Kolla på en skit hemsk film! :( Nu har vi också paige här och hon ska vara här tills på tisda lr onsdag :)

Planer för veckan:

Måndag: Bara mysa på med Paige, ta en promenad om det är fint väder :) Sen åka och kolla in ett gym som jag har bestämt att jag ska börja på nu! Plugga

Tisdag: Åka och provrida en häst :) Mysa med Paige. Plugga

Onsdag: Plugga, ringa sjukhuset och höra när jag ska komma på måndag vecka 10, då min praktik börjar

Torsdag: Plugga, träna

Fredag: Mys med bebbi <3

Lördag: Utgång kanske?

Söndag: Mysa som bara den! Träning!


Ja då vet ni vad jag ska göra :P

Nu ska jag vänta på att bigbrother börjar och att bebbi och paige kommer hem från andrea och seanbanan!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0