Om mej och Stefan

Relationslista

Vad heter ni?
Sandra&Stefan

Hur träffades ni?
I min lägenhet på ön, genom en gemensam vän

Hur länge har ni varit tillsammans?
1 år 1 månad och 1 dag :p

Bor ni ihop?
Självklart ;)

Har ni barn? 
Nä :(

Har båda körkort? 
Självklart ;D

Kommer du ihåg er första kyss?
Jajamen!

Vem sa "jag älskar dig" först?
Jag

Vem är äldst? 
Jag

Vilka stjärntecken är ni? 
Tydligen är båda skorpion nu enligt den nya gubben som gjort om allt!

Vem är längst?
Stefan så klart!

Vem sjunger bäst? 
Jag vem annars? ;)

Håller ni varandra i handen på stan? 
Går aldrig på stan men annars så

Vad har ni gemensamt? 
Typ allt

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? 
Vi lärde känna varandra lite innan vi blev tillsamman

Blev du kär vid första ögonkastet?
Andra typ :p

Har ni nån speciell låt?
Yes

Har ni stora framtidsplaner? 
Det vet man då båda har fast jobb

Har ni gråtit i varandras armar? 
Jajamen

Har ni varit utomlands tillsammans? 
Nej, har ju en pajas som inte vill :p

Vilket är ert bästa minne? 
Många fina minnen så kan inte välja ett

Vem lagar bäst mat? 
Jag :D

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? 
En kolla på tv och den andra sitter vid datorn :p eller så åker vi bil runt ön och surrar

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Självklart! Blir sur om jag inte får nån!

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades? 
typ 2 km

Blir du lätt svartsjuk?
Inte svartsjuk, orolig

Brukar ni bråka?
Tjafsar


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0