Paige är här! :D

Min Paige är här idag! :D Hon tyckte att ja skulle kliva upp 9 då klev jag upp och satte mej i soffan vid datorn, vad gör hon då?! Jo hon lägger sig i knät på mig och tok snarkar! Jävla hund! :p

Nu ligger hon i korgen och gnäller, så jag tror att vi ska gå ut på en lite promenad :)

Igår då bebbi slutat käkade vi middag och sen for vi till timrå och sen hem och kollade på hockeyn med Danne, jag stod 20 minuter på min trampmaskin och sen en massa situps. :) Känner mej riktigt duktig :) Ska nog gå på den sen då vi kommer in också.

Idag så ska jag som sagt
* Gå på en promenad
* Träna
* Duscha
* Fixa mej och klä på mig
* Göra lunch till bebbi
* Plugga
* Åka upp till holm med Paige och äta middag

Sandra<3Stefan



Mitt liv, mitt allt! Jag älskar verkligen dej!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0