R.I.P Eli Squaredance



Min älskade Elipeli som jag hade på wången! Jag upptäckte igår då jag kollade på travsport.se då jag sökte på honom att han var död :o Han dog 2010 så dom måste ha tagit bort honom under sommaren/hösten :( Jag som sa att jag ville köpa honom om dom skulle sälja honom, jag sa även det till alla lärare! Men det sket dom tydligen i! :(

Min älskade vän!

Från början då jag hade honom skulle han testa mej hela tiden. Sen efter några veckor så då jag skulle hämta honom i hage så kom han så fort han fick syn på mej eller då jag ropade på honom. Jag kunde göra precis vad jag ville med han. Kunde borsta och greja med han inne i boxen och han stod blixt stilla lill gubben.

Funderar på att ringa upp till wången och höra vad som hände med honom, om han gjorde illa sig eller om dom bara inte hade nytta av honom längre.

Saknar dej bubben, har jag gjort sen jag for i från dej! Älskar dej Eli!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0