School

God morgon! Idag var jag sjukt jävla trött. Blev ju inte så mycket sömn igår först somna ja inte förens typ 2 sen upp halv 7 och sen efter det vare inte mycket sömn. Inatt somnade jag inte förens 1 och var död då bebbi for och klev upp 10.

Idag ska jag till skolan klockan 13. Sen efter det ska jag fara till stan och kanske fixa linser! :D Måste ju ha linser då jag spelar fotboll och tränar, jag ser ju fan inte utan glasögonen snart och jag kan inte gå runt som jag gjort de senaste tre åren med solglasögonen på glasögonen :P ser ju hemskt ut! :p

Idag tänkte jag faktsikt lägga upp en outfit bild :p inte ofta det händer. men det blir nog sen då jag kommer hem. För nu måste jag fixa mej, ska vara på bebbis jobb 5 i tolv då ska vi åka och hämta 850n och äte lunch på hantverksvillan! :D Mums!!

Nä nu måste jag gå om jag ska hinna med mej och packa läxorna och det!

Sandra<3Stefan

Jag måste fan knäppa nya puss bilder med hjärtat! Har ju bara gamla! :(



Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0