Söndag

Igår var jag som sagt med min underbara Sandra! Har saknat att umgås med henne så sjukt mycket men det ska det bli ändrig på! :)  Igår så satt vi i bilen från typ 7 till 12 :P haha. satt bara och åkte runt överallt, satt på fraktar, birsta, for runt alnö, for runt överallt och surrade en massa skit and deep talk! :D haha.

Sen klockan 12 skjutsade jag hem stefans syster till timrå och sen for jag hem och spelade mario :P haha. är fan beroende av det spelet :p

nu ska jag ta och fara ut till timrå och fixa en grej på svevia sen ska jag nog brassa upp till holm och köra skoter, ska möta bebbi. Och sen ska jag också hinna plugga idag, hur fan ska jag hinna med det och träningen! Hmm. Får kliva upp och skjutsa stefan på måndag så hinner jag plugga lite innan också :p

Ajaj nu ska jag ta och borsta gaddarna

You know I love you

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0