Tisdag

Hallå! Inatt har jag inte sovit så bra, vaknade 3 av att jag blödde näsblod, blev kvar på toa i ungefär en halv timme, precis efter att bebbi åkt på jobbet brjade jag blöda näsblod igen, och sen klockan 9 började jag igen! :o sjukt irriterande!

Idag ska jag gå en promenad alldeles strax, sen ska jag klä på mig nå sköna kläder och fixa mej och sånt. Kom på nu att jag tar nog promenaden sen då bebbi kommit hem på lunchen för jag vill ha solglasägon på mej då jag ska gå om det är sånt här fint väder :)

Ska också plugga en massa idag, körde fast på ena uppgiften igår men jag ska få lite tips och sånt av min lärare på vad jag mer behöver skriva. Ska skicka in en till uppgift idag och på börja en annan.

Ska lägga in lite ny musik på telefon också :) Så kan man kanske ta bort all gammal skit jag har där :p har ja bara en sisådär 250 låtar och lyssanr kankse på 5 :p haha.

Nä nu ska jag ta och göra nån nytta. Kanske plocka fram en massa kläder och väskor och slänga upp på tradera och sälja, har så sjukt mycket jag inte använder.

Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0