Tisdag

Ja idag skulle jag ju ha vart på sjukhuset halv 11 med bebbi men tanten var sjuk så vi kunder inte komma dit, utan han skulle få en ny tid och det lär väl bli om typ 150 år! :(

Idag är jag dagvill! Tänkte skriva onsdag i rubriken! Så kan det gå! Imorn ska jag jobba så jag måste skriva till min lärare att jag inte kan komma imorn och att vi kan ta en tid nästa vecka.

Idag så ska jag väl snart ta på mig nått på benen och sen vid tjugo kvart i tolv bege mej till min älskling med mat, tänkte överaska honom med pasta carbonara :) hihi.

Sen ska jag väl hem och pluga arsle av mig! :( Ska skriva en historik uppgift som jag redan gjort men tappat bort! :( och sen en massa inom sjukvård och hemsjukvård! Blä!! :P men ska bli så jävla skönt att vara klar till sommaren och få löneförhöjning ! :D

Nu ska jag väl ta och fika nått och sen göra mej klar :)

Ska även träna idag! Skönt!!

Sandra<3Stefan!

Btw i helgen ska vi åka skoter och stefans syster ska nog följa med så det ska bli kul :) Ska även ta med systemkameran så jag får grymma bilder på stefan då han vurpar!  ;D



Min snygging! Bara min!!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0