Bilmek

Idag ska jag gå till birsta en sväng, tvätta och ha tråkigt.

Vaknade tio som vanligt då klockan ringer, försöker vända tillbaka på dygnet så jag inte är så död klockan tidigt som jag är just nu ifall ja skulle få nå jobb.

Ikväll vet jag inte vad som händer, sitta hemma och ruttna bort som vanligt typ.
Imorrn ska vi kanske upp till skogen och ta skotrarna på en lite längre tur som från skogen till knyrn ;)
Söndag då ska jag träna! :D Och jag är även tränare ;) haha. Ska försöka tvinga med mej pappa också så han får träna oss lite så jag slipper :P

Well there was a time when you let me know
What's really going on below
But now you never show that to me do you


Ajja nu ska jag väl ta och plocka fram lite fika. Synd vi inte har nån mjälk hemma bara så det blir saft till frukost!



bilmeken Sandra :P haha



Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0