Fet lön :p

Nu har jag varit och flängt överallt tror jag :P

Jag har gjort:

Skjutsat bebbi till jobbet imorse klockan 7 :O hämtade pappa, skjutsade han till morfar, hem och sov till 11 klev upp gjorde mej klar på en kvart och då duschade jag med :p Sen hämta ja pappa hos morfar, skjutsa han till bydalen, hämtade bebbi på lunchen, for hem käkade, skjutsade tillbaka han på jobbet, for till birsta, hitta massa fint men tyckte inget satt bra, var på rusta hitta massa jag vill ha, och nu sitter jag hemma och jublar över lönen jag fick denna månad! :D

nu ska jag skriva in allt som händer i min nya kalender jag köpte idag. Sen ska jag träna! Jag ska gå på min maskin och träna magen en massa så jag kan ha mina magtröjor i sommar ;) hehe. Sen efter det om jag hinner ska jag diska innan jag ska åka och hämta bebbi.

Idag ska vi göra våfflor! Mums! :)

Nä bäst jag sätter igång nu! :)

Sandra<3Stefan



Såhär snygg är jag idag ;D

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0