Fredag

Fy helvete vilken jävla träningsvärk jag har i kroppen! Benen viker sig då jag går typ!! :o

Vi var ju som sagt och åkte skoter igår i ä-bro med ett jävla gäng pojkar. Det var jag och 8 pojkar tror jag :P Ovanligt att jag är enda tjejen.. Jag körde fast två gånger och höll på att köra in i ett träd 1 gång :p haha. Fast jag var inte den första som körde fast för det var bebbi :P haha. Sen då ja peka på han och skratta så körde ja fast! Synden straffa sig själv som man säger !

Idag så ska jag inte göra ett skit! Haha. nä ska försöka röra på mig för då försvinner träningsvärken :) Sen då bebbi slutar ska vi åka upp med skotran och släpvagn till skogen igen och äta middag. Hoppas pappa bjuder på nått gott ;)

Nu ska jag vila bort min träningsvärk :P


Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0