Helt slut och har hälften kvar

Nu har jag hållt på i ungefär 1 timme och 15 minuter med att hänga in MINA kläder! Jag har en klädställning, två lådor under sängen, ikea påse under sängen och tre och en halv garderob med MINA kläder! :o det är sjukt vad jag har kläder! Och använder jag alla, nä! Men jag vill inte kasta dom heller :p

Nu ska jag ta tag i bebbis kläder. Fast jag har slut på galjar så jag vet inte hur jag ska kunna hänga hans kläder men men får väl ta det som ska vikas så länge.

Håller även på att tvätta, har tre maskiner kvar efter den jag har i. Sen ska jag diska och städa! :( Puh!

Ajja men lika bra jag fortsätter så jag blir klar nångång.

Blev ingen träff med the gilrs idag heller då jag inte har nån bil eller pengar till buss, men skulle aldrig sätta mej på bussen heller så :P

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0