Home sweet home

Det blev så jobbigt med vovvarna förut så jag och ludde for hem efter en timme. Sen de har vi varit ute och gått en halv timme, legat och myst i sängen, och kollat på tv.

Nu väntar vi på att bebbi ska ringa och säga att han vill hem. Jag är trött och vill sova.

Tror nog att stor vovven får pka hem imorgon för han tycker det är så varmt här stackarn.. Men det har varit skönt att haft en vovve här igen iaf. Saknar min Alice så sjukt jävla mycket! :'( Var det sämsta för mej att göra men det var nog bättre för henne att flytta. Där hon får mer uppmärksamhet och allt sånt. Men det är väldigt tyst och tomt utan henne :( Men jag älskar henne ändå och hoppas att hon inte glömmer bort mej..

ajja nu ska jag kolla på nå skit på tv och hoppas att bebbi ringer snart.


Sandra<3Stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0