Lön för de flesta förutom dom som jobbar åt skit kommun!

Ja.

I söndags blev det så att jag satt och plugga då pengarna på mobilen och gratis sms tog slut! :( Hatar då man har typ 2500 sms kvar också får man ett sms dina gratis sms går ut imorgon om du inte fyller på med 200. Varför kan man inte få använda upp dom ändå? :P

Igår var jag på skolan och hade sjukt tråkigt! Sämsta filmen och jag fattade ingenting om uppgiften vi fick och ingenting om genomgången!

Idag ska jag åka och handla med mamma, sen ska vi till morfar och gratta honom då han fyller år, hela 73 år! Trodde inte han var så gammal faktiskt. Blev lite chokad då mamma sa det igår :p

Nu ska jag väl ta och klä på mig nå kläder och fixa mej sen vänta på att bebbi komma hem på lunchen. :) Ska också betala lite räkningar :( Blääää!!

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0