New week

Ja denna helg har också passerat.

Lördag var vi som sagt och åkte skoter, var skit fint väder med man blåste fan bort så vi blev inge länge. Sen for vi hem med Danne till ön och sen hem och duscha sen till stefans mor för att fira henne då hin fyllde år igår :) Sen for vi till Peter och Danne och jag träffade den sötaste jag någonsin sett, han heter Elvis! Bilder kommer sen!

Söndag: Mådde illa som en gris hela dan och hade sjuk huvudverk, men endå så pinade man sig igenom om att stor städa lägenheten och inhandlade nya blommor och tulpaner så nu är det fint och mysigt här igen!

Idag: Har så sjukt jävla ont i ryggen och axeln och vettefan va ja ha gjort! Nu ska ja Fixa mej, klä på mig,  Åka till bebbi med lunch och pussa massa på honom! Hem igen och stuva in kläderna i garderoben och sen plugga och sen hämta älskling. Det är min dag än så länge. Ikväll blire nog bara lugnt.

Vad händer under veckan då?

Tisdag: PLUGGA, träna
Onsdag: Ska in på skolan klockan 13
Torsdag: Träna klockan 20-21
Fredag: Plugga, träna
Lördag: Åka skoter!
Söndag: Slappa på dagen träna på kvällen

Ja nä nu måste jag skynda mig lite, om ja ska hinna med mej!

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0