Paige

Nu så har jag och bebbi ätit våfflor och invigti vårat nya våffel järn vi fick i julklapp av moster med familj. TAck så mycket det var super :)

Idag ska jag göra detta:
* Hämta mitt paket
* Diska
* Byta gardiner

Det är väl de jag tänker göra.

I helgen har jag gjort:

Lördag: Var bara hemma på dagen, halv 3 åkte jag till morfar och käkade middag och lämnade ludde till mamma och pappa. Sen åkte jag hem då for bebbi till sin mamma och pappa å käkade sen for vi upp till Emil och viktoria kollade på hockeyn och surrade massa. Runt 11 for vi hem och hoppade ner i sängen och började kolla på slagskott med somnade ganska fort. :p

Söndag: Klev upp 11 käkade frukost, for till holm körde skoter, fast min börja låta jätte konstigt så vi lämnade den hemma så åkte jag med bebbi istället, pappa körde efter med klubbskotern och drog spåret så det var jätte fint! :p Sen åkte vi hem kollade lite på skydskytte och sen käkade vi tacos och sen for vi hem och kollade klart på Slagskott. Vi hade med oss Paige hem också så ho har sovit här i natt. :)

Imorse var jag ut med paige klockan 7 och gav henne en tablett och lite skinka, sen mat klockan 8 och sen ringde pappa och väckte oss klockan 10 och skulle hämta henne, så då klev vi upp och gick ut och pinkade och väntade på pappa. Sen har jag inte gjort mycket legat i sängen och halv sovit, sen har jag gjort våfflor, med glass, sylt och chokladsås :p Pussat en massa på bebbi och nu ska jag väl gå och duscha lite.

Sen ska jag åka och hämta mitt paket, kommer inte ens ihåg vad jag beställde förutom skorna som jag ska ha till sommaren :) Hoppas bara dom är sköna.

Ajja nu ska jag väl ta och börja så jag blir färdig nångång :p

Sandra<3Stefan

Paige


Clara

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0