Puh!

Den jäveln som kommer hit och säger att golvet är skitigt nu skjuter jag fan! Har skurat golven med en disksvamp!! Och sen moppen efter, Så nu är dom ren som fan!

Idag har jag gjort:

*Hängt in alla kläder i garderoben
* Bytt sängkläder
* Bäddat sängen med överkast
* Tvättat/tvättar
* Tagit bort alla julsaker förutom julgranen och ljustakarna :p
* Diskat hälften av disken
* Damsugat soffan
* Damsugat golven
* Skurat golven med mopp och med disksvamp!

Nu ska jag väl vänta på att golven torkar och sen fortsätta med äckel disken! Jag vill ha diskmaskin! Sen hoppas jag att bebbi kommer hem snart för jag börjar bli hungrig och sen vill jag åka till gymmet i birsta och kolla hur det ser ut och så. Ska ju börja gymma och om jag inte tycker om det i birsta får det bli i stan eller på ön. Ska träna bort ungefär 10 kg! :o Så jag ser ut som jag gjorde för 1,5 år sedan. :) Så nu jävlar blir det till att träna varje dag typ!

Nä nu har väl golven torkat! Så jag får väl ta och ställa mej vid disken igen! BLÄ!

Sandra<3Stefan



Såhär glänser mina golv! ;)

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0