Sjukling

Sandra är sjuk!!

Vi hade iaf sjukt kul igår! :) Men runt typ 11 så blev ja jätte hes och det sitter i sig idag med kan ja säga.. Kan knappt prata och snorar och hostar och nyser som en jävla galning! :(

Imorgon ska jag jobba också så får väl se om jag orkar hela dagen :( ska ju jobba 7-21 :o

Idag har jag och bebbi vart och kört skoter, men som jag drömde inatt så hade bror vart och hämtat min så jag fick åka med bebbi, sen tog det tvärstopp och jag flög in i hans rygg sen ner på backen! :( :P haha. Årets första vurpa på årets första dag :P haha. Bebbi fick lite ont i handleden och jag fick ont i knät..

Bebbi är nånstans och jag ligger här och är sjuk.. Saknar verkligen min Alice nu då jag är själv.. så sjukt otroligt tomt! :(

Nu ska jag ta och slå på nått annat på våran snygga stora 47" are ;D Sen ska jag kolla på utlandsresor :) hihi.

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0