Söndag

Tjosan.

Igår så for vi till skogen och körde skoter, var lite kallt med 20 grader men en sväng blev det iaf :) Var inte så skönt att sätta sig på skotern med min träningsverk och sten hårda leder med det gick :P Frödde kinderna och näsan också så jag ser ut som rudolf med röda mulen. :( Firade mamma och kollade på hockeyn. Sen for vi hem somnade i sängen en timme, kollade på fortet sen for vi ut en sväng och sen hamnade vi hos peter och danne på ön en stund.

Idag vet jag inte vad som händer, åka på birsta och köpa nått till mamma kanske, hon fyller år imorgon med vi firade henne igår men hon fick inge paket :( Så ska köpa nått till henne nu.

Ska fråga älskling om vi ska göra nått mysigt idag för vi har ju varit förlovad 1 år imorgon :) <3 Tiden går så sjukt fort. ajja nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen med bebbi.

Sandra<3Stefan




Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0