Torsdag

Nu har jag duschat och smörjt in mej med massa gegga och lukta gott. Ska bara sminka mej och göra nått åt detta äckliga hår som jag vill klippa bort nu! Men har man inte råd så har man inte :(

Idag så ska jag gå på birsta med tjejerna. Tänkte att jag skulle gå dit och sen gå till bebbis jobb eller iaf möta honom :) Sen ska vi väl hem och äta nå mat

Sen ikväll så äre tantgympa i kovland som vi har som en träning! :D hihi. Kommer ha sjuk träningsvärk imorn dock!

Igår så var vi ut till Danne på ön och stefan rakade huvve! :( Hatar då han ha kort hår! Vi satt där och surra en stund och sen följde vi med Andrea och Jain till nästan kramfors och köpte en växellåda sen for vi hem igen :P Vart en liten roadtrip på onsda kvälll hihi :)

Imorgon ska jag städa och sånt tråkigt! :( Ska även åka och köpa mammas födelsedags present, en sen men bättre sent än aldrig :) Sen ska jag väl göra ingenting tror jag..

På lördag ska vi till skogen och köra skoter, fiska och sånt! Det blir jag, pappa, janne, bebbi, Danne och kankse moster, stefan och barna :)   Myspys!

Söndag sova !

Ja nu vet ni det! :p

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0