You can go to hell

Vi har fin besök av världens gosigaste voove, nämligen Ludde! :) Pappas jämthund! :P hihi. Ska ha honom till på söndag om han sover bra inatt, annars får mamma och pappa ta honom imorn med sig hem. DEt första han gjorde då han kom var att gå och bajsa på hall mattan den jäveln! Men kan inte bli sur på honom heller då han inte är så jätte van att vara inomhus och speciellt inte i en lägenhet.

Skulle även tanka förut på JET i birsta och vad tror ni händer, jo den jäveln tar mitt kort! :o och jag får inte tillbaka det hur jag än gör! Så det vart inte mycket tankat! Jag fick inte ens upp rutan slå koden! :o Skit dag!!

Nu har bebbi tagit min bil och farit till Alnö för att handla monster. får väl se när han kommer tillbaka. Efter det ska vi väl till hans arbetskompis Conny och dom ska dricka öl och jag ska mysa med Ludde och Connys vovve Abbe :) Sen ska vi väl hem och sova.

Imorgon ska jag hämta ut mitt paket som inehåller dom sötaste sommarskorna jag nånsin haft :) Hoppas dom är sköna också! Sen äre bara hoppas att man vinner nå miljoner så vi kan åka utomlands! Är sjukt sugen på att ta en sista minuten då jag sparat lite pengar. Men finns ju billiga resor, vill ju bli brun innan sommaren, tar ju fan flera år för mej att bli brun i sverige för jag tycker det är för kallt att sola jämt :P haha. Men kanske blir bättre nu då vi har en altan jag kan ligga på i sommar! :) Sen har vi ju inte Alice heller så då kan man ju åka till nån strand utan att lämna henne lr släpa med henne i solen.

Sen imorgon ska vi väl gå upp till Emil, Viktoria, Debbi och katten som ja tappa namnet på :P Och kolla på hockeyn :) Sen ska jag även laga go mat imorn! Älgfilé och klyftpotatis och bea sås!! :) Mums!

På söndag ska vi till skogen och köra skoter :) Sen äta Tacos hos mor&far.

Ajja det var väl lite om helgen och sånt.

Sandra<3Stefan


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0