3 dagar kvar

Fy fan va skönt det var att vara ledig igår! Ska bara kämpa igenom mej dena helg på praktiken sen är jag ledig igen som vanligt! Sköönt som tusan!

Nu ska jag ta och sminka mej och göra en fin liten fläta ihåret och sen fixa lunch till mej och bebbi. :)

Sen ska jag åka med älskling till hans jobb och gå där ifrån upp till sjukhuset.. Vill inte dit verkligen! men men.

Igår då jag var med Sandra på birsta så hittade jag sjukt snygga shorts och en topp på veromoda men jag kan inte hitta igen dom på hemsidan och jag vill ha dom! Bara hoppas på att dom finns kvar då jag får pengar! :)

Ajja nu ska jag ta och drömma mej till sommaren och vackert väder!



tycker dom här är så sjukt fräna! :)

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0