Alltid strul!

God morgon! Idag börjar jag inte fören halv 2 sköönt som fan att få sova på morgon! :p

Igår så var jag ju på praktiken hela dagen och sen for vi och panta alla jävla flaskor och skit vi haft på altan. fick ihop 122 kronor :P på en och en halv gul sopsäck :P

Igår så blev jag fattigare än vad jag redan är, beställde ett par nya fälgar men vad händer då? Jo dom har lagt fel bild på dom jag beställde så dom ser inte ut så :( Väntar på svar nu hur dom egentligen ser ut annars blir det att beställa dom andra så blir jag ännu mer fattig :(

Idag så har jag även ringt på en sak så nu längtar jag till den 29 mars! :)

Det jag längtar till:
Då man kan kolla om man får tillbaka på skatten :p
Hemligt 29 mars :)
Sthlm den 6 april :)
Gatbil den 17-19 juni :)
Midsommar 24-26 juni tror jag det är i år :p
Sen kanske gatbil och utomlandsresa i augusti :)

Nä nu ska jag ta och dricka oboy och äta goda mackor ;)

Sen ska jag väl ta och göra mej klar och sen göra lunch till bebbi bo och sen åka till praktiken! :( Dötrist!!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0