Bajs natt

Somnade aldrig igår kändes det som och så fort ja somna så var ja tvungen att sticka på toa och spy!! :o  Blev så 4 gånger :o
Så det blev inge jobb för mej idag även om det känns halv bra i magen så var det lika bra att stanna hemma ifall man har nån magsjuka lr nått.. Har inte ätit nått än så får väl se hur det går efter jag gjort de.

Jag har så sjukt jävla ont i halsen så jag kan inte svälja typ så får väl se hur det går att äta och dricka.. Har tagit en halstablett nu från apoteket men det verkar inte funka.. Ska nog ringa till vårdcentralen på onsdag om det inte blivit bättre..

Idag blire bara lugnt ska plugga en massa och sånt..

Bebbi for på jobbet i morse klockan 7 sen kom han hem igen 9 och jag trodde klockan va tolv och han kom hem på lunch men han hade tydligen inte kunnat jobba för han har så ont i bihålorna..

Ikväll så har vi bokat bastun hos stefans mor och far så ska väl basta om jag orkar..

Sandra<3Stefan



Nu vill jag ha sommar!! :o

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0