biholo

Igår var vi som sagt och kollade på en lägenhet på ön och den var otroligt ful nu då det var ett enda stor bombnedslag av grejer eftersom dom ska total renovera hela lägenheten. Så den kommer bli skit fin säkert. Ska ta och prata med karln sen då han vaknar om hur vi ska göra om vi ska säga att vi är intresserad av den eller om vi ska skita i det..

Sen var jag även på en arbetsintervju igår och jag ska börja med inskolning och sen blire troligtvis att jag spenderar mina timmar och min sommar på alnö i år. Om jag trivs bra där annars blir jag i timrå i år igen. Men vi får se. Har inskolning på tisdag och fredag till veckan.

i måndags fick jag mina fälgar! :D Dom var inte lika snygga som på bilden men dom var snygga ändå ;p Så nu äre bara till att fixa däck sen slänger jag fan på dom ;) Bil jävlen ska väl besiktas snart också :o Undra hur de kommer gå, bebbi säger att jag kommer få massa tvåor :(

Idag så ska jag plugga som en gris och försöka få bebbi att göra nått med mej, typ åka och knäppa massa kort men han är så tråkig och vill inte. Sen tänkte jag kankse åka och sola får se hur jag gör sen :) Ska börja med att fika nu iaf, päron och iskallt citron vatten med is i och kanske gröt!  :) Mums! Är inte så hungrig eftersom jag är dö täppt i näsan och halsen dödar!

Imorrn äre torsdag och då ska jag till skolan klockan 13 och träffa min lärare och lämna uppgifter och sånt. Det är nog det enda jag har inplanerat imorrn.

På fredag vet jag inte vad jag ska göra alls.
På lördag äre lagfest ! :D
På söndag äre bakis dag och träning!

Eftersom jag har tråkigt kan jag lägga upp vad jag ska göra till veckan! :p

Måndag: Skola 9-12 på IVA studiebesök
Tisdag: Inskolning 7-16
Onsdag: STHLM!
Torsdag: Skola 14,00 på hospice studiebesök
Fredag: Inskolning 17-22

det var min vecka till veckan det, fullt upp hela tiden :P

Nu har ni fått ett långt inlägg!

Sandra<3Stefan


Saknar min stor tjej!! :(

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0