blåa hav

Blää, kom på nu att stefan har möte på jobbet till 7 ikväll :o Så jag blir själv hela dan typ!! Bajs barn!

Sitter just nu och drömmer mej bort till vita ständer, kristall blåa hav och sol! Sen väntar jag på att deklarations papperna ska komma också och dom kommer inte förens i april! Jag vill ha dom nu!! Eller jag vill bara ha dom om jag får pengar tillbaka men det borde jag få för jag ahr alltid fått det förr :p haha. Om jag får mycket ska jag boka resa direkt! :p

Nu ska jag väl ta och göra middag och eftersom jag blir själv blire strips och vitsås och PÅSKMUST till det ! :D Mums!!

Paige har åkte hem också så det är jätte tyst och tomt nu, men ska bli skönt att få sova ostört ikväll :p

Sen ska jag åka till bosvedjan och kolla på hockeyn. Men dom lär väl förlora som vanligt så..

Ajja nu blire mat och hänga tvätt...

Detta kan nån få köpa åt mej om dom vill..



Säkerhets västen känns lite som ett måste om jag ska rida ut själv ifall olyckan är framme så gör man ju inte illa ryggen lika mycket iaf.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0