Dagis

I dag har jag jobbat på dagis :) Det har gått jätte bra! :)

Sen for jag till skolan och träffa läraren min och jag är snart klar med skolan! :D

Sen kommer jag hem hinnner inte ens sätta mej i soffan typ så kommer hyresvärden och säger att han troligtvis har två spekulanter på lägneheten :) Sen börjar han skälla om hundskit han med! Jag blir så jävla le på det där, vi har ingen jävla hundskit på balkongen och inte nedan för heller!!! :o Jag blir förbannad!!

Ajja men det var ju några bra saker iaf som hände idag och som jag fick höra! :)

Nu ska jag skicka in lite mer saker till min lärare och sen ska jag duscha och sen ska jag väl vänta på att få åka ner till stan och fika! :)

Sandra<3stefan

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0