Hatar att drömma

Inatt har jag sovit skit, jag hatar verkligen att drömma! Det finns inge värre! Det värsta är att mina drömmar är alltid så verkliga och jag kommer ihåg allt!

Igår hade jag praktik till halv 10, jag fick sticka tre stycken i armen och ta blodprov, fick ta en bladder, sprita massa sängar och platser, torka upp massa vatten från golvet, dela mat, dela fika, kolla då dom tog ett ekg, och massa mer.

Idag så ska jag också ha praktik, hoppas att jag ska gå kvällen men dom har inte ringt och saknat mej så då borde jag ju ska gå kvällen :p

Imorgon är jag ledig och då ska jag plugga en jävla massa, ska göra klart om magen och tarmarna sen ska jag börja på praktik uppgiften där jag ska skriva om förmaks flimmer tror jag. men jag ska även beskriva hur en undersköterskas dag ser ut.. Blää!!

På fredag har jag praktik igen, kvällen.. Sen lördag dag och söndag kväll! :( Bajs praktik!!

Nu ska jag gå och snyta näsan, fika, ta en tablett för halsen och sen göra nån mat till bebbi.. tror nog jag ska äta lite fiskbullar idag :) mums!!

Ajja nu ska jag börja göra mig i ordning!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0