Hello

Ja nu har denna helg också bara försvunnit!

I fredags så var vi till sidsjön och grillade hamburgare med stefans mor, moster och hennes karl och barn. Var bara där en liten stund och snyltade lite mat för det var så kallt! Har ju alla täckbyxor i skogen så.. Efter det så for vi och hämtade en vovve :) Som vi har testat och haft nu över helgen och hon är ju världens gosigaste. Hon blir avundsjuk då jag och stefan kramas :p Vi var bara hemma sen på kvällen och lilla jag somna tidigt som bara den :p

Lördag då vakna jag runt 7 :o Av att jag inte kunde andas typ, jävla förkyldning! Klev upp halv 8 och gav voven mat och ut och kissa sen hoppa jag ner i sängen igen och myste lite sen somna ja om då klev stefan upp och var med vovven. Vi åkte upp till holm, åkte lite skoter, gick på en promenad med Paige och Ronja :) Sen var det tänkt att vi skulle äta middag där också men det blev inte så, så vi åkte hem och gjorde tacos och stefan och ronja tvär slockande. Sen på kvällen så gick vi upp till Emil och drack öl och vin och kollade på film och bara prata om allt möjligt! Mysigt värre :) Pratade lite om sommaren så nu ska jag tvinga med mig Emil ner till mantorp också :p haha.
Vid 12 gick vi hem och somnade bums och vaknade tre i natt sen 7 sen 8 sen 9 sen 10 :o  Aldrig får man sova en hel natt! :(

Idag så ska jag inte göra så mycket. Stefan och Ronja är hos Emil och spelar tv spel och jag orkade inte följa med och titta på så jag ska väl bara vänta på att träningen är ikväll :p Och det blir nog till att stå i mål idag med eftersom jag har sjukt ont i halsen och näsan bara snorar! :( Vill bli frisk så jag kan börja träna på gymmet också, villl inte riskera nått så jag vill bli frisk först!

Nu ska jag ta och kolla på beck, pojken i glaskulan som går på canal +

Tänkte att jag skulle ta och slänga upp lite bilder också :)



Jag igår då vi åkte skoter :)



Jag förra helgen då jag var med Sandra och Hanna :)



Jag ligger och solar mej fullt på klädd med hjälmen på ;)



Ronja igår efter promenaden i skogen :)



Jag igår innan vi gick upp till Emil :)



Skoterleden :p jag hade sjukt tråkigt då bebbi höll på att köra så jag har en miljon sånna här bilder :p

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0